Планування переговорів на підприємстві

Від рівня та якості прийому різних делегацій на підприємстві багато в чому залежить вибудовування партнерських відносин, які згодом можуть відкривати досить високі перспективи в плані постачання сировини і реалізації різних видів готової продукції. Зазвичай модератори переговорів спочатку вибудовують схему проведення даного заходу, частиною якої є запропоновані активні програми презентацій і бізнес подарунки. В якості такого типу подарунків можуть бути використані різні сувеніри, потрібні для ділової людини предмети, а також пам’ятні тематичні приємні дрібниці:

— авторучки, олівці;

— записні блокноти;

— канцелярські набори.

В процесі проведення переговорів можуть брати участь призначені фахівці, які також отримують подарунки. Корпоративні подарунки потрібні для демонстрації єднання учасників переговорів. Така методика використовується для уніфікації, коли кожен співробітник застосовує у своїй роботі корпоративні предмети з логотипом компанії. Також в ролі таких предметів можуть виступати елементи одягу (кепки, майки, костюми, рукавички, окуляри, краватки). Яскравим прикладом застосування такого типу методики уніфікації зовнішнього вигляду робочого персоналу є співробітники компанії Макдональдс.

Умови проведення переговорів

Для досягнення позитивного результату при проведенні різних зустрічей з потенційними партнерами або постачальниками сировини, маркетологи рекомендують використовувати спеціально підготовлене приміщення для таких випадків. Зазвичай подібного типу гостей приймають в затишних і просторих кімнатах, які призначені саме для проведення такого типу заходів. Такі кімнати або зали також часто називають переговорними приміщеннями, які оснащені спеціальними предметами особистого користування та меблями. Зазвичай в таких приміщеннях завжди достатнє освітлення, приємна атмосфера; можлива трансляція тихою музики.

Переговори намагаються призначити в період приємної сонячної погоди, якщо є така можливість, що часто позитивно позначається на досягненні поставленого результату з боку зацікавлених осіб. Великі компанії мають можливість дозволити собі утримувати штат спеціально підготовлених фахівців, які безпосередньо організовують подібного типу заходи за заздалегідь затвердженим планом. Такі фахівці забезпечують проведення переговорів з максимальним ефектом, коли кожна зі сторін залишається у виграші, і відбувається укладення низки угод.

Представники для проведення переговорів

Зазвичай для проведення подібного роду заходів призначають керівників середньої ланки компанії або підприємства. Керівники безпосередньо компанії зазвичай ставлять завдання відповідальним особам, призначають певні рамки повноважень і обумовлюють можливі поступки. У процесі спілкування з протилежною стороною виникає необхідність зацікавити останніх в будь-яких певних преференціях. Вдало проведені і результативні бесіди з замовниками та постачальниками можуть забезпечити певний обсяг робіт для підприємства на тривалий термін.

admin

Сейчас читают: